فیلم | تلاوت محمدامین بلواسی از سوره «فاطر»
کد خبر: 3940678
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

فیلم | تلاوت محمدامین بلواسی از سوره «فاطر»

تلاوت آیات ۹ تا ۱۲ سوره‌ مبارکه «فاطر» با صدای محمدامین بلواسی از قاریان نوجوان و ممتاز لرستان تقدیم مخاطبان ایکنا می‌شود.

ناقص است//// فیلم | تلاوت محمد امین بلواسی از سوره « »به گزارش ایکنا از لرستان، محمدامین بلواسی، از قاریان نوجوان لرستان و ساکن روستای سیاهپوش شهرستان الشتر است که قرائت قرآن‌کریم را در کلاس‌های مؤسسه قرآنی مشکات الشتر زیر نظر معرفت بلواسی گذرانده است.

محمدامین بلواسی که 11 سال سن دارد برای نخستین‌بار در مسابقات قرآنی شرکت کرده است و توانسته است در همین اولین مسابقه جشنواره تلاوت‌های مجلسی به جمع قاریان نوجوان کشوری راه پیدا کند.

داوران در مرحله استانی بالاترین امتیاز در بین قاریان شرکت‌کننده را به لحن این قاری نوجوان الشتری داده‌اند و این قاری لرستانی کوچک‌ترین قاری از مرحله استانی و جزء کوچک‌ترین قاریان نوجوان کشور محسوب می‌شود که با کمترین امکانات آموزشی در روستا توانسته است در زمینه قرائت قرآن به موفقیت چشم‌گیری دست پیدا کند.

محمدامین بلواسی در بخش نوجوانان دومین جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان لرستان، با کسب هزار ۸۱۹ رأی حائز رتبه برتر شد و به مرحله کشوری راه یافت، آیات ۹ تا ۱۲ سوره‌ مبارکه «فاطر» را تلاوت کرده است که تقدیم مخاطبان ایکنا می‌شود.

لازم به ذکر است، لینک تلاوت محمد امین بلواسی جهت انتخاب برترین قاری نوجوان جمهوری اسلامی ایران از نظر مردمی در پانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی به نشانی https://pollie.app/ugtx7 است.

انتهای پیام
captcha